Ειδικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Ειδικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα

Τα Εκπαιδευτήρια E. Μαντουλίδη παρέχουν στους μαθητές τη δυνατότητα να παρακολουθούν Ειδικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα - Ακαδημίες, που αποσκοπούν στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης παιδείας και καλλιεργούν τις δεξιότητες των μαθητών.

Στα Ειδικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα - Ακαδημίες των Εκπαιδευτηρίων:

  • Επιβεβαιώνεται η εμπιστοσύνη στο επίπεδο και την εμπειρία των Εκπαιδευτηρίων.
  • Η διδασκαλία γίνεται από εκλεκτούς και έμπειρους συνεργάτες και παιδαγωγούς.
  • Οι μαθητές συνεχίζουν να απολαμβάνουν το εξαίρετο περιβάλλον των Εκπαιδευτηρίων.
  • Παρέχεται ασφάλεια.
  • Η μετακίνηση γίνεται με σχολικά λεωφορεία.
  • Εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος.

Αγγλική Γλώσσα

Μαθητές: A’ - ΣΤ’ Δημοτικού

Προσφέρεται σε μαθητές:

  • Των οποίων ένας ή και οι δύο γονείς έχουν μητρική γλώσσα την αγγλική.
  • Που γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν σε αγγλόφωνη χώρα.
  • Που φοίτησαν σε αγγλόφωνο σχολείο.
  • Που έχουν πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας ή τη μιλούν ως μητρική.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Γαλλική Γλώσσα

Μαθητές: Προνηπίων - ΣΤ’ Δημοτικού

Προσφέρεται σε μαθητές:

  • Των οποίων ένας ή και οι δύο γονείς έχουν μητρική γλώσσα τη γαλλική.
  • Που γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν σε γαλλόφωνη χώρα.
  • Που φοίτησαν σε γαλλόφωνο σχολείο.
  • Που έχουν πολύ καλή γνώση της γαλλικής γλώσσας ή τη μιλούν ως μητρική.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Γερμανική Γλώσσα

Μαθητές: Προνηπίων - ΣΤ’ Δημοτικού

Προσφέρεται σε μαθητές:

  • Των οποίων ένας ή και οι δύο γονείς έχουν μητρική γλώσσα τη γερμανική.
  • Που γεννήθηκαν ή μεγάλωσαν σε γερμανόφωνη χώρα.
  • Που φοίτησαν σε γερμανόφωνο σχολείο.
  • Που έχουν πολύ καλή γνώση της γερμανικής γλώσσας ή τη μιλούν ως μητρική.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Ζωγραφική

Μαθητές: Α’ - ΣΤ’ Δημοτικού

Το εργαστήρι σκοπεύει στην καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης, καθώς και στην εξωτερίκευση συναισθημάτων και ιδεών των παιδιών.

Βασικοί στόχοι του προγράμματος:

  • Η πρώτη γνωριμία του μαθητή με διάφορες μορφές εικαστικής έκφρασης.
  • Η ευαισθητοποίησή του με τον κόσμο των τεχνών.
  • Ο πειραματισμός με διάφορες τεχνικές και μέσα.
  • Το παιχνίδι και η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής έκφρασης.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Θεατρικό Παιχνίδι

Μαθητές: Γ’ - ΣΤ’ Δημοτικού

Μέσα από τη διαδικασία του θεατρικού παιχνιδιού οι μαθητές κοινωνικοποιούνται, μαθαίνουν να συνεργάζονται και αποκτούν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.

Με αυτοσχεδιασμούς θεατρικούς, κινητικούς, λεκτικούς καλλιεργείται η δημιουργικότητά τους, απελευθερώνεται η φαντασία τους και αναπτύσσονται τα αισθητικά τους κριτήρια. Παίζοντας και διασκεδάζοντας βιώνουν καταστάσεις που θα ήθελαν και κατανοούν τις ανθρώπινες σχέσεις. Η τάξη γίνεται ομάδα.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Μοντέρνος Χορός

Μαθήτριες: Προνηπίων - Γ' Γυμνασίου

Βασικός στόχος είναι να μυηθούν οι μαθήτριες στην τέχνη του χορού και στην κινησιολογική έκφραση. Η μαθήτρια διδάσκεται να στέκεται και να περπατάει σωστά, ελέγχοντας το σώμα της. Αυξάνει τη μυϊκή της δύναμη, τη μυϊκή της ευκαμψία, αποκτά ευκινησία αρθρώσεων και ταυτόχρονα ελέγχει το σωματικό της βάρος. Όλα αυτά επιτυγχάνονται και με τη βοήθεια της διαφραγματικής αναπνοής, που ισχυροποιεί την καρδιά και διευρύνει την ελαστικότητα των πνευμόνων. Τα οφέλη, όμως, δεν είναι μόνο σωματικά. Η μουσική συμβάλλει στην ψυχική ισορροπία και ο χορός είναι μια δυνατότητα έκφρασης, μια διέξοδος από την καθημερινότητα.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Μπαλέτο

Μαθήτριες: Παιδικού Σταθμού - ΣΤ’ Δημοτικού

Μέσω της μουσικοκινητικής αγωγής οι μαθήτριες της προσχολικής ηλικίας αναπτύσσουν τη μουσικότητα, τον ρυθμό και τη φαντασία τους, ενώ ταυτόχρονα ασκούν το σώμα, το μυαλό και την εκφραστικότητά τους. Στις μεγαλύτερες τάξεις ξεκινά η ολοκληρωμένη διδασκαλία του κλασικού μπαλέτου.

Στόχος είναι οι μαθήτριές μας να μάθουν να κινούνται αρμονικά, ακολουθώντας τον ρυθμό της μουσικής με συντονισμένες κινήσεις. Αποτέλεσμα είναι η απόκτηση χάρης και η βελτίωση της στάσης του σώματός τους, ώστε να γίνει ο χορός τέχνη και όχι απλά βήματα στη σειρά.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Πληροφορική

Μαθητές: Ε’ - ΣΤ’ Δημοτικού

Κύριος στόχος του εξωσχολικού προγράμματος  πληροφορικής είναι η καλύτερη εξοικείωση των μαθητών με τους Η/Υ και τις νέες τεχνολογίες, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, όπως η κατασκευή ηλεκτρονικής εφημερίδας, ο προγραμματισμός παιχνιδιών, η δημιουργία ταινίας κ.ά.

Με τη συμμετοχή τους οι μαθητές επιτυγχάνουν την καλλιέργεια κινήτρων για την ανάπτυξη μιας υγιούς και ταυτόχρονα δημιουργικής σχέσης με τον υπολογιστή αλλά και την καλλιέργεια προγραμματιστικής σκέψης μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Ρομποτική

Μαθητές: Νηπίων - Γ' Γυμνασίου

Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με την επιστήμη και την τεχνολογία με βιωματικό τρόπο, μέσα από την κατασκευή και τον πειραματισμό, ενώ παράλληλα αναπτύσσεται και η δημιουργικότητά τους.

Ο σχεδιασμός της ύλης και των projects γίνονται από παιδαγωγούς και μηχανικούς ρομποτικής, και ανάλογα με την ηλικία της ομάδας εμπεριέχει κατασκευή και προγραμματισμό ηλεκτρονικών και ρομποτικών κατασκευασμάτων, πειραματισμό, δραματοποίηση και θεατρικό παιχνίδι, ιστοριοδημιουργία, καταιγισμό ιδεών και δημιουργική γραφή.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος

Arkki School

Μαθητές: Προνηπίων - ΣΤ’ Δημοτικού

Στα εργαστήρια του Arkki οι μικροί «αρχιτέκτονες» βλέπουν τον κόσμο από διαφορετικές οπτικές γωνίες, πειραματίζονται, σχεδιάζουν και ανακαλύπτουν τα ταλέντα τους. Μέσω της βιωματικής μάθησης τα παιδιά ενισχύουν την τρισδιάστατη αντίληψη, τη μαθηματική σκέψη και τις δεξιότητες επικοινωνίας.

Τα εργαστήρια του Arkki διδάσκονται από Έλληνες αρχιτέκτονες και εκπαιδευτικούς, πιστοποιημένους στη Φινλανδία.


Δήλωση
Ενδιαφέροντος