Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη

Παρουσιάσεις των Project - Case Studies

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ λυκείου παρουσίασαν τις εργασίες τους των Project/Case Studies την Τετάρτη, 26 Απριλίου και την Πέμπτη, 27 Απριλίου αντίστοιχα. Οι εργασίες Case Studies κινούνται γύρω από έναν προβληματισμό επιστημονικής φύσης, για τον οποίο δεν υπάρχει μία μόνο προφανής απάντηση. Ο προβληματισμός αυτός αναδύεται μέσα από μία αληθοφανή ιστορία και οι μαθητές καλούνται να αποφασίσουν μόνοι τους για τη λύση, υποστηρίζοντας την άποψή τους με επιχειρήματα. Κάτι τέτοιο προϋποθέτει φυσικά την σε βάθος ενασχόληση με το θέμα και την αναζήτηση στοιχείων από το ίδιο το Case Study αλλά και από τη σχετική βιβλιογραφία. Τα προφανή οφέλη πέρα από την ίδια τη γνώση, είναι η όξυνση της κριτικής σκέψης, η καλλιέργεια του ομαδικού πνεύματος, η ανάδειξη των θετικών επιστημών (STEM: Science, Technology, Engineering, Mathematics) και η προώθηση της εικόνας της γυναίκας ως επιστήμονα και επιχειρηματία, μιας που στην πλοκή των περισσότερων υποθέσεων εμφανίζονται γυναίκες σε τέτοιους ρόλους.

Τα Case Studies αποτελούν μία μέθοδο διδασκαλίας των θετικών και όχι μόνο επιστημών, που έχει αποδείξει την αξία της σε διάφορα πανεπιστήμια του εξωτερικού, με πρώτο εκείνο του Harvard. Εδώ και χρόνια και πρώτα στην Ελλάδα, τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη, σε συνεργασία με τον αμερικανικό εκπαιδευτικό οργανισμό StageLearn, εφαρμόζουν τα Case Studies στο πλαίσιο του μαθήματος των Ερευνητικών Εργασιών (Project) της Α΄ και Β΄ Λυκείου.

Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν ήταν οι ακόλουθες:

 Στην Α΄ Λυκείου

Θεματική Ενότητα: Τεχνολογία και Ανάπτυξη

Θεματική Ενότητα: Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη

 

Στη Β΄ Λυκείου

Θεματική Ενότητα: Τεχνολογία και Ανάπτυξη

Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη

Exit mobile version