Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ Δημοτικού συμμετείχαν στον 3ο Δεθνή Διαγωνισμό Επιτραπέζιου Παιχνιδιού. Βασισμένοι σε έναν από τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης, έφτιαξαν ένα διαδραστικό επαυξημένο ψηφιακό παιχνίδι σύμφωνα με το οποίο πρέπει να εξαλειφθούν τα σκουπίδια, για να προστατευτεί το περιβάλλον. Το project έγινε στο πλαίσιο του Ομίλου Ρομποτικής, που διοργανώνει η Robotixlab για τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ Δημοτικού γνώρισαν τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης (Sustainable Development Goals- SDGs) και συνεργάστηκαν, ώστε να κατασκευάσουν ένα παιχνίδι ψηφιακό που γίνεται και ενσώματο, ώστε να ευαισθητοποιήσουν τους συμμαθητές τους ή ακόμα και ενήλικες στην κατεύθυνση του στόχου 14 που αφορά τη ζωή στο νερό και του στόχου 15 που αφορά τη ζωή στη στεριά.