Υπευθυνότητες
- Καλή γνώση διαχείρισης επισκεπτών και έκδοσης δελτίων παραλαβής μαθητών
- Πρακτική εμπειρία στην παροχή πληροφοριών και στην απάντηση ερωτήσεων επισκεπτών
- Ικανότητα διαχείρισης τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών ερωτημάτων
- Απάντηση όλων των εισερχόμενων κλήσεων και διαχείριση ερωτήσεων των καλούντων
- Αρχείο εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων και μηνυμάτων
- Δυνατότητα διατήρησης ενός οργανωμένου χώρου υποδοχής
- Πλήρης γνώση του τρόπου λειτουργίας του σχολείου
- Χαιρετισμός, βοήθεια και οδηγίες σε επισκέπτες, εργαζομένους και ευρύ κοινό
- Ανακοίνωση επισκεπτών με κλήση στο κατάλληλο γραφείο
- Παροχή υπηρεσιών υποστήριξης γραφείου έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η αποδοτικότητα
- Ανταπόκριση σε επισκέπτες και απορίες επισκεπτών
- Κατεύθυνση εργαζομένων, επισκεπτών και κοινού στο σωστό μέλος του προσωπικού
- Διατήρηση κοινού συστήματος αρχειοθέτησης (σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή)
- Οργάνωση ραντεβού για γονείς
- Διενέργεια ξεναγήσεων με σκοπό την ολοκληρωμένη ενημέρωση των γονέων σχετικά με τη φιλοσοφία του σχολείου και τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα
Απαιτήσεις
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε μεγάλη επιχείρηση
- Εξαιρετικές δεξιότητες πληροφορικής (MS Office, Internet) με έμφαση στο Excel
- Ομαδικό πνεύμα
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών με προσοχή στη λεπτομέρεια
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες και προβολή θετικής και επαγγελματικής εικόνας ανά πάσα στιγμή
- Συστηματικότητα και ευελιξία
Θα εκτιμηθεί
- Πολύ καλή γνώση άλλων γλωσσών (Κινέζικα, Ρωσικά)