1η Πολιστική Εξόρμηση Γυμνασίου – Α΄, Β΄ Λυκείου

Listen to this article

Στο πλαίσιο της 1ης Πολιτιστικής Εξόρμησης για το Γυμνάσιο και για την Α΄ και Β΄ Λυκείου, την Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2025 πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις: 

  • Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το θεματικό πάρκο «Αρχαία Ελλάδα» του Σ. Τσαφούλια. Έζησαν ένα μαγικό, διαδραστικό και εκπαιδευτικό ταξίδι στην αρχαιότητα, όπου είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά, μέσα σε μια υπερπαραγωγή το μεγαλείο του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και της μυθολογίας, για τη Σπάρτη, την Αθήνα, τη Μακεδονία, την Τροία, τις Θερμοπύλες, τους Μεγάλους Φιλοσόφους, την Τέχνη, τις Επιστήμες, την Αρχιτεκτονική, τις Εφευρέσεις, την ιστορία των ελληνικών Μαθηματικών και Φυσικής. 

 

  • Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ Λυκείου επισκέφθηκαν τον νέο χώρο ψηφιακών εκθέσεων και παραστατικών τεχνών στη Θεσσαλονίκη, όπου παρακολούθησαν μία νέα διεθνή παραγωγή. Ήταν μία μοναδική ευκαιρία για τα παιδιά να γνωρίσουν τη ζωή και την τέχνη της θρυλικής Μεξικανής καλλιτέχνιδας, μέσα από διαδραστικές εγκαταστάσεις, προβολές σε οθόνες 600 τ.μ. και εμπειρίες εμβύθισης Virtual Reality / Mixed Reality. 
συλλογή φωτογραφιών