Εξωσχολικά Προγράμματα

Τα Εκπαιδευτήρια E. Μαντουλίδη παρέχουν στους/στις μαθητές/τριες τη δυνατότητα να παρακολουθούν Εξωσχολικά Προγράμματα, που αποσκοπούν στην προσφορά μιας ολοκληρωμένης παιδείας και καλλιεργούν τις δεξιότητες των μαθητών/τριων.

Στα Εξωσχολικά Προγράμματα των Εκπαιδευτηρίων:

  • Επιβεβαιώνεται η εμπιστοσύνη στο επίπεδο και την εμπειρία των Εκπαιδευτηρίων.
  • Τα προγράμματα πραγματοποιούνται από εκλεκτούς και έμπειρους συνεργάτες και παιδαγωγούς.
  • Οι μαθητές/τριες συνεχίζουν να απολαμβάνουν το εξαίρετο περιβάλλον των Εκπαιδευτηρίων.
  • Παρέχεται ασφάλεια.
  • Η μετακίνηση γίνεται με σχολικά λεωφορεία.
  • Εξοικονομείται πολύτιμος χρόνος.

Arkki School

Arkki School of Architecture for Children & Youth

Μαθητές/τριες: Προνηπίων – ΣΤ’ Δημοτικού

Το «Arkki School of Architecture for Children & Youth» είναι ένας εκπαιδευτικός οργανισμός για παιδιά και νέους, που προσφέρει παιδαγωγική στήριξη μέσω της Αρχιτεκτονικής. Ιδρύθηκε στη Φινλανδία το 1993 και αποτελεί το πιο πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και μοναδικό στο είδος του, στην Ευρώπη.

Στα εργαστήρια του Arkki, οι Μικροί Αρχιτέκτονες πειραματίζονται, σχεδιάζουν, ανακαλύπτουν τις κλίσεις και τα ταλέντα τους, ενδυναμώνοντας παράλληλα την τρισδιάστατη αντίληψη, τη μαθηματική σκέψη και τις δεξιότητες επικοινωνίας.

Ένας Δούρειος ίππος, φανταστικοί πύργοι, μαγικά νησιά, πολιτείες από ζαχαρωτά είναι μόνο μερικά από τα μοντέλα που καλούνται να κατασκευάσουν τα παιδιά στα εργαστήρια του Arkki, με την καθοδήγηση Ελλήνων αρχιτεκτόνων πιστοποιημένων στη Φινλανδία.

FIRST LEGO League

Μαθητές/ριες: E΄ Δημοτικού – ΣΤ ΄Δημοτικού

Πρόκειται για έναν Διεθνή Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, στον οποίο οι μαθητές/ριες καλούνται να δώσουν λύση, αναλαμβάνοντας μια «αποστολή», με την κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός ρομπότ.

  • Απευθύνεται σε μαθητές/ριες Ε΄ Δημοτικού έως ΣΤ΄ Δημοτικού.
  • Τα τμήματα είναι ολιγομελή.
  • Τα παιδιά μέσα από την προετοιμασία έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν νέες γνώσεις, να ψυχαγωγηθούν, να συνδυάσουν τη μάθηση με το παιχνίδι, μετατρέποντας έτσι την εκπαίδευση σε μια συγκλονιστική περιπέτεια και ανακάλυψη γνώσης.
 

ROBOTICS TEAM

Μαθητές/ριες: Α΄ Γυμνασίου – Γ΄ Λυκείου

Tο πρόγραμμα Robotics Team εντάσσει τους/τις μαθητές/ριες στον κόσμο της Ρομποτικής, του Αυτοματισμού, της Ηλεκτρονικής, της Μηχανολογίας και των Μαθηματικών. Μέσα από πρακτικές δραστηριότητες οι μαθητές/ριες θα καλλιεργήσουν πρώιμες επαγγελματικές δεξιότητες και μέσω της μάθησης βάσει έργου, θα καλλιεργήσουν τις ηγετικές δεξιότητες και θα βελτιωθούν στην επικοινωνία και την ομαδική δουλειά.

Στο πρόγραμμα οι μαθητές/ριες καλούνται να προετοιμαστούν για να συγκροτήσουν την ομάδα που θα εκπροσωπήσει τα Εκπαιδευτήρια σε Εθνικούς, Διεθνείς και Παγκόσμιους Διαγωνισμούς Ρομποτικής καθώς και σε Ολυμπιάδες Ρομποτικής.

 

STEM - WRO

Μαθητές/τριες: ΣΤ΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου
Το πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, έχει ως στόχο να προσφέρει στους/στις μαθητές/τριες στοχευμένη γνώση γύρω από την επιστήμη των Η/Υ, την Ηλεκτρονική, την Μηχανολογία, τα Μαθηματικά και τον μοναδικό τρόπο συνεργασίας τους στον κόσμο της ρομποτικής και των αυτοματισμών. Για την καλύτερη προσέγγιση όλων αυτών των κορυφαίων τεχνολογικών γνωστικών αντικειμένων, οι μαθητές/τριες μας θα λάβουν μέρος στον διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (STEM) της WRO Hellas. Η χρήση σύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού σε επίπεδο υλικού και λογισμικού, θα δώσει στους/στις μαθητές/τριες τη δυνατότητα εξοικείωσης θεωρητικής και πρακτικής σε μεθόδους, διαδικασίες και υλικά που χρησιμοποιούνται στις πλέον τεχνολογικά άρτιες εφαρμογές. Από τη συμμετοχή τους, οι μαθητές/τριες στο πρόγραμμα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, θα καλλιεργήσουν τον ομαδοσυνεργατικό τρόπο λειτουργίας στο περιβάλλον της ομάδας εργασίας με διακριτούς ρόλους και στόχους, παράλληλα με τεχνικές ανάπτυξης της αλγοριθμικής σκέψης και αντιμετώπισης τεχνικών και κοινωνικών θεμάτων. Όλα αυτά στο πλαίσιο μιας σειράς δομημένων, ευχάριστων διαδραστικών και δημιουργικών δραστηριοτήτων.

Ρομποτική

Μαθητές/τριες: Νηπίων – Γ’ Γυμνασίου
Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών/τριων με την επιστήμη και την τεχνολογία με βιωματικό τρόπο, μέσα από την κατασκευή και τον πειραματισμό, ενώ παράλληλα αναπτύσσεται και η δημιουργικότητά τους. Ο σχεδιασμός της ύλης και των projects γίνονται από παιδαγωγούς και μηχανικούς ρομποτικής, και ανάλογα με την ηλικία της ομάδας εμπεριέχει κατασκευή και προγραμματισμό ηλεκτρονικών και ρομποτικών κατασκευασμάτων, πειραματισμό, δραματοποίηση και θεατρικό παιχνίδι, ιστοριοδημιουργία, καταιγισμό ιδεών και δημιουργική γραφή.

«Morphoses» Οι δεξιότητες του μέλλοντος

Πρόγραμμα Online στην πλατφόρμα Morphoses

Μαθητές/τριες: ΣΤ΄ Δημοτικού – Γ΄ Γυμνασίου
«Ώρα αυτοπεποίθησης: ξεκλείδωσε τα ταλέντα και τις δεξιότητές σου»

Μέσα από παιχνιδοποιημένα και διασκεδαστικά προγράμματα τα παιδιά θα καλλιεργήσουν μια σειρά από soft skills, όπως η ενσυναίσθηση, η κριτική σκέψη, η λήψη αποφάσεων, η πρωτοβουλία και η δημιουργικότητα. Θα εξασκήσουν δεξιότητες επιχειρηματολογίας, παρουσίασης και ηθικής ανάλυσης.

Οι μαθητές/τριες:

  • Θα αντιμετωπίσουν μια σειρά μυστηρίων γεμάτη αλήθειες και ψέματα.
  • Θα κληθούν να πάρουν αποφάσεις ομαδικά.
  • Θα λύσουν μαθηματικούς γρίφους και γρίφους παρατήρησης.
  • Θα εξασκηθούν σε εργαλεία, όπως το μοντέλο SODAS και Six Thinking Hats.
  • Θα έρθουν σε επαφή με την τεχνική 5 WHYs
  • Θα εισαχθούν σε πρακτικές pitching

 

 

Έτσι θα πετύχουν:

  • Να κατανοούν, να ερμηνεύουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους
  • Να αντιλαμβάνονται τα συναισθήματά των άλλων
  • Να εξωτερικεύουν τις σκέψεις τους
  • Να δείχνουν κατανόηση και να ακούν ενεργητικά τους άλλους
  • Να καλλιεργούν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες
  • Να αποφασίζουν ομαδικά χρησιμοποιώντας την κριτική τους σκέψη
  • Να χτίζουν βαθιές και αποτελεσματικές σχέσεις τόσο ως παιδιά, αλλά και ως ενήλικες

Σκάκι

Μαθητές/τριες: Α΄ – ΣΤ’ Δημοτικού
Στόχος του προγράμματος είναι τα παιδιά να κατανοούν και να αξιολογούν τα πραγματικά δεδομένα, ασκώντας την κριτική τους σκέψη και εφαρμόζοντας τη λογική ανάλυση με μεθοδικότητα και προσοχή.
  • Απευθύνεται σε μαθητές/τριες από Α΄ έως ΣΤ΄ Δημοτικού.
  • Τα τμήματα είναι ολιγομελή.
  • Τα παιδιά με την ενασχόλησή τους αναπτύσσουν και εξασκούν τη μνήμη τους, αυξάνουν τη δημιουργικότητα και την εφευρετικότητά τους, βελτιώνουν την ικανότητα λήψης σωστών αποφάσεων και εξασκούνται στην επίλυση διαφόρων προβλημάτων με βάση τη λογική σκέψη. Συγχρόνως, βελτιώνουν την ικανότητα τους για μελέτη, ενισχύοντας την  αυτοσυγκέντρωσή τους.
  • Ταυτόχρονα, μέσα από το παιχνίδι διασκεδάζουν, καλλιεργώντας βασικές αρχές, όπως την ευγενή άμιλλα, την υπομονή, την πειθαρχία, την αυτοκριτική, την αντικειμενικότητα, επιβεβαιώνοντας έμπρακτα τη ρήση: «Η ομορφιά του παιχνιδιού βρίσκεται στην ποιότητα της νίκης και όχι τόσο στην ίδια τη νίκη».

Ζωγραφική

Μαθητές/τριες: Α’ – ΣΤ’ Δημοτικού
Το εργαστήρι σκοπεύει στην καλλιέργεια της δημιουργικής σκέψης, καθώς και στην εξωτερίκευση συναισθημάτων και ιδεών των παιδιών. Βασικοί στόχοι του προγράμματος:
  • Η πρώτη γνωριμία του μαθητή με διάφορες μορφές εικαστικής έκφρασης.
  • Η ευαισθητοποίησή του με τον κόσμο των τεχνών.
  • Ο πειραματισμός με διάφορες τεχνικές και μέσα.
  • Το παιχνίδι και η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων και συναισθηματικής έκφρασης.

Cheerleading

Μαθητές/τριες: Γ’ Δημοτικού – Β΄ Λυκείου
Το Cheerleading είναι αθλητικός ομαδικός χορός που συνδυάζει γυμναστική, χορό και ακροβατικά. Είναι πλέον άθλημα αναγνωρισμένο από τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή και πρόκειται να ενταχθεί στο επίσημο πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων. Καλλιεργεί το ομαδικό πνεύμα, τη συνεργασία αλλά και την αυτοεκτίμηση των συμμετεχόντων. Το Cheerleading απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια και είναι το μοναδικό άθλημα που έχει μικτές κατηγορίες. Το cheerleading έχει 6 αγωνίσματα:
  • Cheer Freestyle Pom – Ελεύθερο Τσιρ Πομ (μικτές ομάδες απο αγόρια & κορίτσια)
  • Cheer Hip Hop – Τσιρ Χιπ Χοπ (μικτές ομάδες απο αγόρια & κορίτσια)
  • Cheer Jazz – Τσιρ Τζαζ (μικτές ομάδες απο αγόρια & κορίτσια)
  • Cheerleading COED (μικτές ομάδες απο αγόρια & κορίτσια)
  • Cheerleading All Girls (ομάδες που αποτελούνται μόνο από κορίτσια)
  • High Kicks – Τσιρ Υψηλά Λακτίσματα

Μοντέρνος Χορός

Μαθήτριες: Προνηπίων – Β’ Δημοτικού

Ο χορός αποτελεί στοιχείο πολιτισμού της ανθρώπινης φύσης. Με τον Μοντέρνο χορό τα παιδιά γυμνάζονται διασκεδάζοντας σε πιο έντονο ρυθμό, καλλιεργούν τη φυσική κατάσταση, την ευλυγισία, τον ρυθμό τους, ενδυναμώνουν το μυϊκό τους σύστημα, βελτιώνουν την ψυχική τους υγεία, μαθαίνουν να εκφράζονται ελεύθερα με το σώμα τους. Στόχος του προγράμματος είναι να μάθουν οι μαθητές/ριες να δημιουργούν χορευτικά μοτίβα, να εκτελούν αυτοσχεδιασμούς και κινησιολογικά παιχνίδια, να αποκτούν αυτοπεποίθηση, να εμβαθύνουν στο ομαδικό πνεύμα, να καλλιεργούν και να αναδεικνύουν τη φαντασία τους.

Μπαλέτο

Μαθήτριες: Παιδικού Σταθμού – ΣΤ’ Δημοτικού
Μέσω της μουσικοκινητικής αγωγής οι μαθήτριες της προσχολικής ηλικίας αναπτύσσουν τη μουσικότητα, τον ρυθμό και τη φαντασία τους, ενώ ταυτόχρονα ασκούν το σώμα, το μυαλό και την εκφραστικότητά τους. Στις μεγαλύτερες τάξεις ξεκινά η ολοκληρωμένη διδασκαλία του κλασικού μπαλέτου. Στόχος είναι οι μαθήτριές μας να μάθουν να κινούνται αρμονικά, ακολουθώντας τον ρυθμό της μουσικής με συντονισμένες κινήσεις. Αποτέλεσμα είναι η απόκτηση χάρης και η βελτίωση της στάσης του σώματός τους, ώστε να γίνει ο χορός τέχνη και όχι απλά βήματα στη σειρά.
Μετάβαση στο περιεχόμενο