Οι μαθητές Λ. Καραγεωργίου (Β΄ Λυκείου), Δ. Τούλης (Γ΄ Λυκείου) και Μ. – Ε. Τσιοπούλου (Α΄ Λυκείου) διακρίθηκαν στην τελική φάση του 37ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής, ο οποίος πραγματοποιήθηκε δια ζώσης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το Σάββατο, 12 Απριλίου.
Οι μαθητές και η μαθήτρια θα παρακολουθήσουν το Camp προετοιμασίας για τη συγκρότηση των Εθνικών Ομάδων Πληροφορικής, που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας σε διεθνείς διοργανώσεις. Το Camp θα πραγματοποιηθεί στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο από τις 5 έως τις 9 Μαΐου.
Συγχαίρουμε τους μαθητές για την επιτυχία τους και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο Camp Πληροφορικής.
Πηγή: https://drive.google.com/file/d/1nutyXxLV8OskEZVrUVc_MiuPQV9JLh5z/view