11 μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων, με τη συνοδεία δύο καθηγητών, επισκέφθηκαν τις Βρυξέλλες στο Βέλγιο, όπου συμμετείχαν στο 38ο Συνέδριο Μοντέλου Κογκρέσου των ΗΠΑ υπό την αιγίδα του κορυφαίου Πανεπιστημίου Harvard (14 – 18 Μαρτίου).
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν σε επιτροπές εκπροσώπησης χωρών από όλο τον κόσμο (Επιτροπή Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας – WHO, Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων – UNHRC, Διεθνές Δικαστήριο – ICJ, National Security, Επιτροπή Αφοπλισμού και Ασφάλειας – DIS), αντάλλαξαν απόψεις, ψήφισαν και καταψήφισαν νομοσχέδια μέσα σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον.