Συμμετοχή μαθήτριας στη Διεθνή Ολυμπιάδα Λογικής (International Logic Olympiad) 

Listen to this article

Εξαιρετική διάκριση απέσπασε η μαθήτρια Α. Κωνσταντίνου (Β΄ Γυμνασίου), η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Διεθνή Ολυμπιάδα Λογικής (International Logic Olympiad). 

Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός διοργανώνεται σε συνεργασία με το Stanford University και αποτελεί έναν διεθνή, υψηλού επιπέδου μαθητικό διαγωνισμό Λογικής και Κριτικής Σκέψης. Ο «ILO» στοχεύει στην ανάπτυξη της αναλυτικής ικανότητας των μαθητών και των μαθητριών, της αυστηρής συλλογιστικής, της κατανόησης τυπικής λογικής, καθώς και της επίλυσης σύνθετων προβλημάτων και γρίφων. 

Οι 4 καλύτεροι μαθητές του Γυμνασίου και οι 4 καλύτεροι μαθητές του Λυκείου  συγκροτούν την εθνική ομάδα, που θα μεταβεί στο Stanford για την τελική φάση του διαγωνισμού, η οποία θα πραγματοποιηθεί από τη 1 έως τις 4 Ιουλίου.