Με ιδιαίτερη συγκίνηση και χαρά πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των μαθητών και των μαθητριών της ΣΤ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη. Ένα ταξίδι γεμάτο γνώσεις, εμπειρίες και συναισθήματα έφτασε στο τέλος του και τα παιδιά μας είναι έτοιμα να ανοίξουν τα φτερά τους για το Γυμνάσιο. Κατά τη διάρκεια της γιορτής, οι μαθητές παρουσίασαν δρώμενα εμπνευσμένα από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μιλάμε για Μας». Έτσι, μέσα από θεατρικά σκετς, αφηγήσεις και μουσικά δρώμενα, εξέφρασαν όσα έμαθαν για την αξία της καλοσύνης, της αγάπης, του σεβασμού προς τον συνάνθρωπο και το περιβάλλον, αλλά και για τη δύναμη της αλληλεγγύης. Ήταν μια γιορτή που δεν αποχαιρετούσε απλώς τα παιδικά τους χρόνια στο Δημοτικό, αλλά τίμησε όλα όσα έζησαν, ένιωσαν και μοιράστηκαν ως ομάδα.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας καλή συνέχεια στο νέο τους ξεκίνημα, με πίστη στον εαυτό τους και στις αξίες που θα τους συνοδεύουν σε κάθε τους βήμα.
συλλογή φωτογραφιών



