Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Δ΄ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης. Εκεί, είχαν την ευκαιρία να μάθουν για την καθημερινή ζωή των αρχαίων Ελλήνων, να δουν αντικείμενα καθημερινής χρήσης και να θαυμάσουν τα χρυσά κοσμήματα από τα ταφικά μνημεία της Μακεδονίας. Επιπλέον, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας και συμμετείχαν σε παιχνίδια που σχεδιάστηκαν από τις έμπειρες ξεναγούς Dot2Dot.
συλλογή φωτογραφιών