Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησαν 2 μαθητές των Εκπαιδευτηρίων, ο Χ. Γκρίτσιος (Β΄ Λυκείου) και ο Ο. Γκρίτσιος (Γ΄ Γυμνασίου) στο αγώνισμα του Κ4 500m Εφήβων (τετραπλό καγιάκ) στο 35ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κανόε Καγιάκ Σπριντ 2025, που διεξήχθη στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο Σχινιά, από τις 11 έως τις 13 Ιουλίου 2025.
Οι μαθητές συμμετείχαν με την ομάδα τους από το σωματείο του Ναυτικού Αθλητικού Ομίλου Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας!
συλλογή φωτογραφιών
