Χριστουγεννιάτικη Διαθεματική Εβδομάδα Α’, Β’ και Γ’ Δημοτικού  

Listen to this article

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Διαθεματική Εβδομάδα των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ Δημοτικού, στο πλαίσιο του προγράμματος «Μαθαίνω χωρίς βιβλία», με την υλοποίηση ειδικά διαμορφωμένων σχεδίων εργασίας. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ένα δημιουργικό και βιωματικό μαθησιακό ταξίδι, μέσα από το οποίο κατέκτησαν βασικούς μαθησιακούς στόχους από όλα τα γνωστικά αντικείμενα του εκπαιδευτικού προγράμματος, χωρίς τη χρήση βιβλίων και τετραδίων. Η εβδομάδα ολοκληρώθηκε σε ένα κλίμα χαράς και γιορτινής διάθεσης, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της διαθεματικής και βιωματικής μάθησης στη σχολική καθημερινότητα. 

συλλογή φωτογραφιών