Χρυσό μετάλλιο σε Πανελλήνιους Αγώνες Ρυθμικής Γυμναστικής

Listen to this article

Χρυσό μετάλλιο και την πρώτη θέση κατέκτησαν 2 μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων στους Πανελλήνιους Αγώνες Ρυθμικής Γυμναστικής της ΕΓΟ.  

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθήτριες Ζ. Μαλλιάρη και Σ. Μπαλάνου (Γ’ Γυμνασίου), ως αθλήτριες του συλλόγου Α.Ο. Αρίων Πανοράματος, πέτυχαν αυτή τη διάκριση με την ομάδα του ensemble. 

Μετά την πρόκριση στους τελικούς οργάνων, οι αθλήτριες της ομάδας κατέλαβαν την 5η θέση στα 5 στεφάνια και την 1η θέση στις 10 κορίνες. 

Οι αγώνες διεξήχθησαν στις 24 – 28 Απριλίου στην Αθήνα, στο κλειστό γήπεδο Χολαργού.