Χρυσό μετάλλιο στο 92ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας

Listen to this article

Η μαθήτρια Ε. Λασκαρίδη (Γ’ Γυμνασίου) κατέκτησε το Χρυσό Μετάλλιο στο τετραπλό σκιφ (4Χ) νεανίδων στο 92ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κωπηλασίας, που διεξήχθη από τις 16 έως τις 19 Απριλίου στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά.