Διαγωνισμός Ορθογραφίας «Ευγένιος ο Γραμματικός»

Listen to this article

Ο Διαγωνισμός Ορθογραφίας «Ευγένιος ο Γραμματικός» πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο του Πολιτιστικού Κέντρου των Εκπαιδευτηρίων την Τετάρτη, 30 Απριλίου. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι τρεις τάξεις του Γυμνασίου και διαγωνίστηκαν μεταξύ τους μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της κάθε τάξης που επιλέχτηκαν ύστερα από προκριματική φάση. Όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί, παρακολούθησαν τη διαδικασία του διαγωνισμού με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μέσα από το «παιχνίδι» και την άμιλλα προβληματίστηκαν για την ορθή γραφή των ελληνικών λέξεων. 

Οι νικητές του διαγωνισμού είναι: 

Α. Παπουτσής (Α΄ Γυμνασίου) 

Ε. Γιουβανόπουλος (Β΄ Γυμνασίου) 

Α. Καραμάνου (Γ΄ Γυμνασίου)