Την Τετάρτη, 29 Απριλίου 2026, πραγματοποιήθηκε στο Θέατρο του Πολιτιστικού και Αθλητικού Κέντρου των Εκπαιδευτηρίων ο Διαγωνισμός Ορθογραφίας, «Ευγένιος ο Γραμματικός». Στον διαγωνισμό συμμετείχαν οι τρεις τάξεις του Γυμνασίου και διαγωνίστηκαν μεταξύ τους μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της κάθε τάξης που επιλέχτηκαν ύστερα από προκριματική φάση. Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν τη διαδικασία του διαγωνισμού με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μέσα από το «παιχνίδι» και την άμιλλα προβληματίστηκαν για την ορθή γραφή των ελληνικών λέξεων.
Οι νικητές του διαγωνισμού είναι:
Α’ Γυμνασίου: Η. Αντωνιάδου
Β’ Γυμνασίου: Α. Παπουτσής
Γ’ Γυμνασίου: Ν. Γκουδέλης
