Μαθητές/ριες των Εκπαιδευτηρίων διακρίθηκαν στο 4ο Διεθνές Τουρνουά JUDO Tiger Cup, που πραγματοποιήθηκε στο Λαύριο Αττικής το Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2026. Συγκεκριμένα, ο μαθητής Ζάχος Νικόλαος (Γ’ Δημοτικού) κατέκτησε την 1η θέση (χρυσό μετάλλιο) στην κατηγορία 33 κιλών και η μαθήτρια Μ. Παϊταρίδου (Α΄Γυμνασίου) κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο και την 3η θέση στην κατηγορία Β κορασίδων -44kg μεταξύ 8 αθλητριών.
Συλλογή Φωτογραφιών
