Διάκριση μαθήτριας στο Judo

Listen to this article

Η μαθήτρια Μ. Παϊταρίδου (Α’ Γυμνασίου) κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και την 1η θέση στην κατηγορία -44 kg στο Διεθνές Τουρνουά Judo, που διεξήχθη στην πόλη των Σκοπίων, το Σάββατο, 16 Μαΐου 2026, με τη συμμετοχή συλλόγων από 9 χώρες (Αλβανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Ελλάδα, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, Μολδαβία, Σερβία και Τουρκία). 

συλλογή φωτογραφιών