Η μαθήτρια Μ. Παϊταρίδου (Α΄ Γυμνασίου) κατέκτησε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο στο 4ο Διεθνές Τουρνουά Τζούντο, που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα στις 16 Νοεμβρίου 2025. Η μαθήτρια κατέκτησε αυτή τη διάκριση στην κατηγορία Β κορασίδων -44kg μεταξύ 8 αθλητριών.