Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του Παιδικού Σταθμού, του Νηπιαγωγείου και του Εnglish Garden είχαν την ευκαιρία μετά τις διακοπές του Πάσχα να γνωρίσουν το αθλητικό ιδεώδες μέσα από ποικίλες δραστηριότητες, συμμετέχοντας στο Διήμερο Αθλητισμού. Ανάλογα με την ηλικία τους όλα τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αγωνιστούν σε δρόμους ταχύτητας, σε σκυταλοδρομίες, σε διαδρομές με ποδήλατα και σε διαδρομές με στεφάνια, μπάλες, εμπόδια και σκάλες συναρμογής. Σκοπός της διοργάνωσης ήταν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες να συναγωνιστούν και να καλλιεργήσουν το πνεύμα της ευγενούς άμιλλας και της αλληλεγγύης, στοιχεία που οφείλουν να έχουν τα παιδιά από μικρή ηλικία και τα οποία προάγει ο αθλητισμός.
συλλογή φωτογραφιών









