Τρεις μέρες γεμάτες εικόνες, εμπειρίες και χαμόγελα έζησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε’ Δημοτικού στην Αλεξανδρούπολη από τις 05 ως τις 07 Ιουνίου! Από τη Μονή Παναγίας Έβρου και το Πόρτο Λάγος, μέχρι το Δέλτα του Έβρου και το μαγευτικό Δάσος της Δαδιάς, κάθε στάση ήταν μια ξεχωριστή ανακάλυψη. Μοναδική εμπειρία η συμμετοχή στη γιορτή των πελαργών στους Πόρους, το γνωστό Ευρωπαϊκό Χωριό των Πελαργών. Η επίσκεψη στη Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης συμπλήρωσε ένα ταξίδι γεμάτο γνώση και πολιτισμό. Αποκορύφωμα ήταν η κοινή εκδήλωση με το 4ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης, που ένωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς σε μια αξέχαστη γιορτή συνεργασίας και φιλίας!
συλλογή φωτογραφιών

