Έναρξη σχολικής χρονιάς – Αγιασμός

Listen to this article

Το πρώτο κουδούνι χτύπησε και οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες από το Δημοτικό, το Νηπιαγωγείο και τον Παιδικό Σταθμό γύρισαν γεμάτοι χαρά και ενέργεια μετά τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Μια καινούρια σχολική χρονιά ξεκινά! Μαθητές και δάσκαλοι συναντήθηκαν στην αυλή του Δημοτικού για τον Αγιασμό, καλωσορίζοντας τη χρονιά με χαμόγελα, αισιοδοξία και με την ελπίδα πως θα είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και εμπειρίες. Ευχόμαστε σε όλους μια υπέροχη, δημιουργική και ήρεμη σχολική χρονιά!

συλλογή φωτογραφιών