Με έπαινο τιμήθηκαν τρεις μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων, για τη συμμετοχή και την καλλιτεχνική τους έκφραση, στον Μαθητικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής του Οργανισμού «Make-A-Wish» (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), στην κατηγορία «Σχεδίασε το αστέρι σου».
Πιο συγκεκριμένα, οι μαθήτριες Α. Τσίτα, Χ. Φέκα και Λ. Φιλοξενίδου (Β’ Γυμνασίου), αντλώντας έμπνευση από τις έννοιες της προσφοράς και του εθελοντισμού και μεταφέροντας το μήνυμα που πρεσβεύει το «Αστέρι της Ευχής», δημιούργησαν με φαντασία και ευαισθησία την ομαδική ζωγραφιά τους.
Θερμά συγχαρητήρια για τη δημιουργικότητά τους και την έμπρακτη στήριξη σε έναν τόσο σημαντικό σκοπό!