Με αφορμή τις ημέρες ευαισθητοποίησης η ομάδα Εθελοντισμού του Γυμνασίου επισκέφθηκε το Πνευματικό, Ενοριακό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγ. Αθανασίου Ευόσμου, ξεναγήθηκε στον χώρο του Συσσιτίου, στον Ξενώνα Αγάπης Απόρων, στη Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων και συζήτησε για θέματα αλληλεγγύης και φροντίδας των συνανθρώπων μας.