4 μαθητές των Εκπαιδευτηρίων απέσπασαν εξαιρετικές επιτυχίες στην Γ΄ Φάση του 13ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής Γυμνασίου «ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ», που διοργανώνεται από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
Σε αυτή τη φάση του διαγωνισμού, που διοργανώθηκε για πρώτη φορά φέτος, συμμετείχαν οι μαθητές που απέσπασαν το 1ο βραβείο στην Β΄ Φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού.
Πιο συγκεκριμένα, διακρίθηκαν οι παρακάτω μαθητές:
Αριστείο και 1η θέση: Ε. Γιουβανόπουλος (Β΄ Γυμνασίου),
Αριστείο και 4η θέση: Α. Παπουτσής (Α΄ Γυμνασίου)
9η θέση: Ρ. Μαρούλας (Γ΄ Γυμνασίου),
18η θέση: Χ. Φλώρος (Β΄ Γυμνασίου)
Συγχαίρουμε θερμά τους μαθητές μας και τους ευχόμαστε ανάλογες επιτυχίες σε μελλοντικούς διαγωνισμούς!