Γλυκό Καλοκαιράκι αγαπημένο…

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Παιδικού Σταθμού θέλοντας να καλωσορίσουν το Καλοκαίρι διασκέδασαν στην αυλή του σχολείου μας με νερομπαλονάκια. Η χαρά που προσέφερε το μπουγέλωμα ήταν ανεκτίμητη. Τα γέλια και οι φωνές των παιδιών γέμισαν την ατμόσφαιρα, δημιουργώντας μια θετική και ζωντανή διάθεση.

Το παιχνίδι με το νερό στο σχολείο υπήρξε μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια και διασκέδαση που θα μας αφήσει τις καλύτερες αναμνήσεις, καθώς ήρθε η στιγμή να αποχαιρετήσουμε για λίγο κάποιους φίλους μας. Υπήρξε μια ευκαιρία για τους μικρούς μας μαθητές να απολαύσουν την παιδικότητά τους και να δημιουργήσουν δεσμούς που θα τους συνοδεύουν για πάντα.

Καλό Καλοκαίρι!

Συλλογή φωτογραφιών