Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή, στις εγκαταστάσεις των «Τσακ Μπαμ», όπου παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Παραολυμπιακά Αθλήματα».
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, τονίζεται η σημαντικότητα της συμπερίληψης, της αποδοχής, της ισότητας και της διαφορετικότητας. Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στην πράξη αυτές τις αξίες, μέσα από μια εμπειρία γεμάτη μάθηση και συνεργασία.
συλλογή φωτογραφιών
