Η Χορωδία του Δημοτικού στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων 

Listen to this article

Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της χορωδίας του Δημοτικού σχολείου την Κυριακή, 10 Μαΐου, καθώς συμμετείχαν στην κεντρική συναυλία του Φεστιβάλ “Άδοντες και Ψάλλοντες εν τη καρδία…”, που πραγματοποιήθηκε στην Καβάλα, στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων. Η συναυλία ήταν αφιερωμένη στον μουσικοσυνθέτη Σταμάτη Σπανουδάκη.  

Η παρουσία της χορωδίας στο συγκεκριμένο  πανελλήνιο φεστιβάλ, καθώς και η σύμπραξή της με πολυμελείς χορωδίες μουσικών σχολείων από όλη την Ελλάδα, αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά, τα οποία απέσπασαν το πιο θερμό χειροκρότημα του κοινού και έκαναν περήφανη την οικογένεια των Εκπαιδευτηρίων. 

συλλογή φωτογραφιών