Έφτασε η ώρα που μικροί και μεγάλοι περίμεναν! Η Δ΄ Δημοτικού μπήκε σε νέες περιπέτειες! Τα ξωτικά αιχμαλώτισαν τον Αϊ- Βασίλη και οι μικροί μαθητές και μαθήτριες έκαναν τα αδύνατα δυνατά, για να τον βρουν και να σώσουν τα Χριστούγεννα. Έτσι, λύνοντας πανάρχαιους πολλαπλασιασμούς, ταξίδεψαν στην παγωμένη χώρα των Μπολσεβίκων, τη Ρωσία, έκαναν ένα πέρασμα από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, την Ιαπωνία, ανέβηκαν στην πλάτη ενός ελέφαντα στην Ινδία και καταλήγοντας στη χώρα των Φαραώ, την Αίγυπτο, βρήκαν τον αγαπημένο Άγιο και έσωσαν τα Χριστούγεννα! Ποιος δεν θα ήθελε να συμμετέχει σε μια τέτοια περιπέτεια!
συλλογή φωτογραφιών


