Λίγες μέρες πριν το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς και με σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό πραγματοποιήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Δημοτικού Σχολείου αθλητικές δράσεις, προωθώντας την αξία του Ευ Αγωνίζεσθαι και ενισχύοντας το πνεύμα συνεργασίας και ευγενούς άμιλλας μεταξύ των παιδιών όλων των τάξεων. Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες από την Α’ έως και τη ΣΤ’ Δημοτικού συμμετείχαν σε δράσεις σε μορφή σκυταλοδρομιών με μεικτές ομάδες, έχοντας ως αρχή ότι ο αθλητισμός είναι μια δύναμη που ενώνει τους ανθρώπους, δημιουργεί δυνατές συγκινήσεις και καλλιεργεί αξίες, όπως τον σεβασμό, την ομαδικότητα και την αλληλεγγύη.
συλλογή φωτογραφιών

