Την Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή πίτας του Συλλόγου Αποφοίτων των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη στο «Mediterranean Palace».
Ήταν μια πολύ όμορφη ευκαιρία να συναντηθούν παλιοί συμμαθητές και καθηγητές και να μοιραστούν συγκινητικές και χαρούμενες στιγμές, απολαμβάνοντας τη φιλοξενία και τη διασκέδαση που μας προσέφερε αυτή η εκδήλωση. Σημαντική ήταν και η συμβολή των χορηγών, τους οποίους ο Σύλλογος ευχαριστεί θερμά.
Το φλουρί έτυχε ο απόφοιτος του ’16 Κωνσταντίνος Δερβισόπουλος, κερδίζοντας ένα iPhone 16.
συλλογή φωτογραφιών









