Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στις 31 Οκτωβρίου, η Γ’ Δημοτικού μετατράπηκε σε μια μεγάλη παρέα μικρών «οικονομολόγων»! Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του κύκλου του Οικονομικού Εγγραμματισμού με τίτλο «Τα μονά γίνονται διπλά… έξυπνα και αριστοτεχνικά!», οι μαθητές και οι μαθήτριες γνώρισαν με φαντασία, δράση και συνεργασία τον κόσμο της αποταμίευσης μέσα από πρωτότυπα παιχνίδια!
Στην Πυραμίδα των Επιλογών, οι ανάγκες, οι επιθυμίες και οι πολυτέλειες μπήκαν στη σωστή τους θέση. Τα παιδιά έμαθαν να ξεχωρίζουν τι πραγματικά χρειαζόμαστε και τι μπορούμε να περιμένουμε, χτίζοντας γερά θεμέλια υπεύθυνης οικονομικής σκέψης.
Στο παιχνίδι «Φόρτωσε τον Κουμπαρά», κάθε καλή απόφαση γέμιζε τον κουμπαρά με νομίσματα, ενθουσιασμό και χαμόγελα! Γιατί κάθε ευρώ που φυλάμε σήμερα είναι ένα βήμα πιο κοντά στα όνειρα του αύριο.
Μέσα από συνεργασία, δημιουργικότητα και παιχνίδι, οι μαθητές μας απέδειξαν ότι η αποταμίευση δεν είναι απλώς μια συνήθεια… αλλά μια συναρπαστική περιπέτεια μάθησης και ζωής!
συλλογή φωτογραφιών

