Μαθητές των Εκπαιδευτηρίων σε διαδικτυακό Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο

Επτά μαθητές της Α΄ Λυκείου συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας» - Mandoulides Schools students in an online Panhellenic Student Conference

 Μαθητές των Εκπαιδευτηρίων σε διαδικτυακό Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο

Επτά μαθητές της Α΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων συμμετείχαν στο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο «Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας».

Το Συνέδριο συνδιοργανώθηκε από το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Αθηνών και το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Ψυχικού με τη συνεργασία του Ιδρύματος «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 11 και την Παρασκευή, 12 Φεβρουαρίου 2021 διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Zoom.

Το Συνέδριο παρακολούθησαν συνολικά 72 σχολεία, ιδιωτικά και δημόσια, από την Ελλάδα, την Κύπρο, την Τουρκία, την Αγγλία και τις ΗΠΑ, εκ των οποίων τα 15 λύκεια και τα 8 γυμνάσια παρουσίασαν τις εισηγήσεις τους.

Ανάμεσα στους εισηγητές περίοπτη θέση είχαν οι συμμετέχοντες μαθητές της Α΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων: Δ. Καραβασίλης, Κ. Καραγκίτση, Γ. Καραπαναγιώτη, Ό. Κεραμέως, Α. Μανάκου, Σ. Παπαθανασίου και Ι. Πασσιά, οι οποίοι παρουσίασαν την εργασία τους με θέμα «Η πρόσληψη και η κατασκευή του Άλλου μέσα από κείμενα Ελλήνων και Τούρκων λογοτεχνών». Η εργασία ήταν μία απόπειρα αναζήτησης της ευαίσθητης ματιάς λογοτεχνών από τις δύο πλευρές του Αιγαίου για τη σύνθετη εικόνα του Άλλου, εχθρού ή φίλου, μέσω της αξιοποίησης ενός νέου εργαλείου της σύγχρονης ανθρωπολογικής έρευνας, των ταυτοτήτων και των ετεροτήτων.

Μετάβαση στο περιεχόμενο