Μαθητές και μαθήτριες του Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων συμμετείχαν στη μαθητική και στρατιωτική παρέλαση, που έγινε στην παραλιακή οδό Μ. Αλεξάνδρου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου.
συλλογή φωτογραφιών

















