Μεγάλη Διάκριση στη Ρυθμική Γυμναστική 

Listen to this article

Η μαθήτρια Ταχματζίδη Αγγελίνα(Γ’ Δημοτικού) κατέκτησε τη 2η θέση (αργυρό μετάλλιο) στο Σύνθετο Ομαδικό Συλλόγων στους Πανελλήνιους Προκριματικούς Αγώνες Ρυθμικής Γυμναστικής. Οι αγώνες  έγιναν στη Δράμα από τις 29 ως τις 31 Μαϊου. Χάρη στη διάκριση αυτή η μαθήτρια προκρίθηκε στους Τελικούς Αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, που θα διεξαχθούν στη Θεσσαλονίκη από τις 19 – 21 Ιουνίου.