Μένουμε σπίτι… και παίζουμε μουσική!!!

Μένουμε σπίτι… και παίζουμε μουσική!!!

H συμμετοχή του μαθητή Γυμνασίου Θάνου Κυπάρου στη δράση της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης – MOYSA με τίτλο “Μένουμε ενεργοί… μένουμε σπίτι” όπου παίζει το Capriccio Op. 1 n. XVI του N. Paganini μας γεμίζει χαρά και αισιοδοξία.

Ο Θάνος Κυπάρος συμμετείχε επανειλημμένα ως σολίστ βιολιού σε συναυλίες που διοργανώθηκαν από τον Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ), στο Μέγαρο Μουσικής.

Συγχαρητήρια Θάνο!