Οι μαθητές της Ε’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη συμμετείχαν σήμερα με ενθουσιασμό σε μια ξεχωριστή εθελοντική δράση καθαρίζοντας την παραλία της Καλαμαριάς σε συνεργασία με την εθελοντική οργάνωση “iSea”.
Με γάντια, σακούλες και κυρίως με μεγάλη διάθεση για προσφορά, όλα τα παιδιά ανέλαβαν δράση, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη σημασία του εθελοντισμού και της περιβαλλοντικής συνείδησης.