
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Ε. Μαντουλίδη συμμετείχαν σε μια μοναδική συζήτηση με τον Παραολυμπιονίκη Ι. Χατζήμπεη. Ο άνθρωπος που αψήφησε όσους τον αμφισβητούσαν και ολοκλήρωσε με επιτυχία τόσους αθλητικούς αγώνες, πρόβαλε στα παιδιά ένα κομμάτι της ζωής του. Μίλησε για την καθημερινότητα ενός ατόμου με αναπηρία, για την επίτευξη των στόχων και για τη δύναμη της θέλησης, που όλοι έχουμε μέσα μας, κάνοντας έτσι τα παιδιά να αποκτήσουν κίνητρα και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές τους. Παράλληλα, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Εκπαιδευτηρίων έγιναν κοινωνοί στο φιλανθρωπικό του έργο, που έχει ως στόχο την παροχή βοήθειας σε αθλητές με αναπηρία, ώστε να πραγματοποιούν τα όνειρα τους.