Οι Μαθητές και οι Μαθήτριες των Blossoms Παρακολουθούν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ανακύκλωση»

Listen to this article

Στο πλαίσιο της θεματικής μας ενότητας «Περιβάλλον και Ανακύκλωση», οι μαθητές και οι μαθήτριες των Blossoms, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ανακύκλωση» στις εγκαταστάσεις του «Τσακ Μπαμ». Κατά τη διάρκεια της εκδρομής, τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία της ανακύκλωσης και για το πώς μπορούν να συμβάλουν στην προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από διασκεδαστικές, βιωματικές δραστηριότητες και διαδραστικά παιχνίδια, ανακάλυψαν διαφορετικούς τρόπους επαναχρησιμοποίησης υλικών και πώς μπορούν να έχουν θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Ήταν μια μέρα γεμάτη μάθηση, γέλια και οικολογική διασκέδαση!

συλλογή φωτογραφιών