Πώς θα ήταν η σχολική ζωή, αν ο δάσκαλος σταματούσε για λίγο να είναι… δάσκαλος;
Αν κάθε μέρα στη θέση του βρισκόταν ένα διαφορετικό παιδί;
Αν η φαντασία και η δημιουργικότητα των παιδιών είχαν τον κύριο ρόλο;
Τα τριτάκια, την τελευταία εβδομάδα της σχολικής χρονιάς, ανέλαβαν για λίγο τον ρόλο του δασκάλου, διάλεξαν το θέμα που τους ενδιαφέρει, προετοίμασαν το υλικό τους και το παρουσίασαν στην τάξη. Τα θέματα ήταν εμπνευσμένα τόσο από τη σχολική ύλη όσο και από τα ενδιαφέροντά τους. Αστρονομία, μαγειρική, ζωγραφική, ταξίδια, πειράματα με καθημερινά υλικά, μπαλέτο, origami ήταν ορισμένα από αυτά. Αυτή η ξεχωριστή εμπειρία έδωσε στους μαθητές την ευκαιρία να διδάξουν τους συμμαθητές τους, μοιράζοντας τις γνώσεις και τις ιδέες τους.
Με αυτόν τον τρόπο, ενίσχυσαν την αυτοπεποίθησή τους και ανέπτυξαν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Κάθε μαθητής έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει και αυτή η πρωτοβουλία τούς έδωσε την ευκαιρία να το αποδείξουν.