Οι «Οργανούληδες» επισκέφτηκαν τη Β’ Δημοτικού

Listen to this article

Μια μοναδική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού, συμμετέχοντας διαδικτυακά στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οργανούληδες», στο πλαίσιο της ενασχόλησής τους με την υγεία του ανθρώπινου σώματος στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Πρόκειται για ένα έξυπνα σχεδιασμένο πρόγραμμα, το οποίο έχει δημιουργηθεί από εξειδικευμένους επαγγελματίες  υγείας του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και του Ωνάσειου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και το επίπεδο ανάπτυξης των μαθητών του Δημοτικού. 

Κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης, η προσοχή επικεντρώθηκε στη σημασία της υγιεινής διατροφής και στην αξία της δωρεάς οργάνων. Τα παιδιά απόλαυσαν το «ταξίδι» γνωριμίας με το ανθρώπινο σώμα και έδειξαν να ευαισθητοποιούνται σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες, οι οποίες αποτελούν θεμέλιο για την ομαλή ανάπτυξη και την καλή υγεία κάθε ανθρώπου.

συλλογή φωτογραφιών