Βράβευση μαθητών μας στο Υπουργείο Παιδείας για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Κυβερνοασφάλειας («Capture the Flag 2024»)

Στις 6 Φεβρουαρίου 2024, σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο, εορτάζεται η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 για 21η συνεχόμενη χρονιά!

Στην κεντρική εκδήλωση εορτασμού της Ημέρας, που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Kέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας στην αίθουσα «Ζακλίν Ντε Ρομιγί» του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, πραγματοποιήθηκε η βράβευση των διακριθέντων μαθητών στον διαγωνισμό «Πιάσε τη σημαία» που υποστηρίχθηκε και από το Υπουργείο Ψηφιακής διακυβέρνησης, όπου μεταξύ άλλων τιμήθηκαν οι μαθητές της Β΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Α. Καϊμάκης, Δ. Τούλης (2η θέση πανελλήνια)  και ο μαθητής Π. – Π. Νίκου και η μαθήτρια Μ. Σενέκη (3η θέση πανελλήνια).

Ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Γιάννης Κατσαρός στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στις προτεραιότητες που έχει θέσει το Υπουργείο για την καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και αντιμετώπισης του ψηφιακού αναλφαβητισμού. Την παράσταση έκλεψε ο διάλογος μαθητών με τις γνωστές ηθοποιούς Βάσω Λασκαράκη και Βάσια Γκολφινοπούλου. Η κ. Λασκαράκη και η κ. Γκολφινοπούλου συνομίλησαν με τους παρευρισκόμενους μαθητές εξηγώντας τους πώς διαχειρίζονται οι ίδιες τα social media, τι προσέχουν σε σχέση με τους κινδύνους που ελλοχεύουν  και έδωσαν συμβουλές στα παιδιά, ώστε να απολαμβάνουν θετικές εμπειρίες στο διαδίκτυο.

Οι εκπρόσωποι της Αρχής Κυβερνοασφάλειας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ. Άννα Ανδρεούδη, Γιώργος Δρίβας και Κωνσταντίνος Μάγκος αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα του ψηφιακού εγγραμματισμού, έτσι ώστε να μπορούμε να αποφεύγουμε τις παγίδες του διαδικτύου και μίλησαν στους μαθητές για τις επαγγελματικές προοπτικές στον τομέα της Κυβερνοασφάλειας.

Πηγή: «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο» το κεντρικό μήνυμα εορτασμού της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 | SaferInternet4kids

Τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη αλλάζουν σελίδα…

Μετάβαση στο περιεχόμενο