Την Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Λυκείου του Studies Abroad παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο «E–Volunteering», με θέμα τον ψηφιακό εθελοντισμό.
Η συμμετοχή στο σεμινάριο έγινε κατόπιν πρόσκλησης της συνδιοργανώτριας οργάνωσης «MoveIt», με την οποία τα Εκπαιδευτήρια συνεργάζονται στενά. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από εκπροσώπους ευρωπαϊκών οργανώσεων και φορέων για τις ανάγκες ψηφιοποίησης των εθελοντικών δράσεων, για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι νέοι να συμμετέχουν διαδικτυακά σε δράσεις και πώς τα κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορούν με νομοθεσίες να ενισχύσουν τη συμμετοχή της νεολαίας σε εθελοντικές οργανώσεις και δράσεις.