Οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας παρουσίασαν στους μαθητές του Γυμνασίου τις φετινές περιβαλλοντικές δράσεις, τρέχουσες και προγραμματισμένες. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Οι μαθητές της Περιβαλλοντικής Ομάδας παρουσίασαν στους μαθητές του Γυμνασίου τις φετινές περιβαλλοντικές δράσεις, τρέχουσες και προγραμματισμένες. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εβδομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ