Στο Νηπιαγωγείο μας το Πάσχα ήρθε γεμάτο χρώματα, μουσικές και μυρωδιές! Βάψαμε τα αυγουλάκια μας κόκκινα, σύμφωνα με το έθιμο, ενώ στη συνέχεια φορέσαμε τις ποδιές μας και φτιάξαμε Λαζαράκια! Το νηπιαγωγείο μας μοσχομύρισε! Δημιουργήσαμε πανέμορφες πασχαλινές κάρτες, χαριτωμένα καλαθάκια και πολύχρωμα αυγά από ζυμάρι, βάζοντας όλη μας τη φαντασία και την αγάπη σε κάθε κατασκευή.
Και φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείψουν τα κάλαντα του Λαζάρου! Επισκεφθήκαμε άλλες τάξεις και τα είπαμε στους φίλους μας με ενθουσιασμό και χαρά, σκορπίζοντας πασχαλινή διάθεση παντού.
Καλό Πάσχα σε όλους!
Συλλογή Φωτογραφιών















