Περιβαλλοντική Εξόρμηση στο Φράγμα της Θέρμης

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου πραγματοποίησαν στις 18 Νοεμβρίου εκπαιδευτική εξόρμηση στο Φράγμα της Θέρμης. 

Εκεί είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν διάφορα είδη υδρόβιων πτηνών και να ενημερωθούν γι’ αυτά, καθώς και να πραγματοποιήσουν πειράματα Οικολογίας, όπως μέτρηση της πρωτογενούς παραγωγικότητας και του ρυθμού αποικοδόμησης. Τα πειράματα αυτά θα ολοκληρωθούν με μία δεύτερη εξόρμηση την άνοιξη.