Σκοπός του νέου προγράμματος είναι να προσελκύσει το ενδιαφέρον μαθητριών Α’ Γυμνασίου έως Α’ Λυκείου στα Μαθηματικά, να αναδείξει τους ορίζοντες που ανοίγουν και να επισημάνει την ιστορική συμβολή των γυναικών στην εξέλιξή της Μαθηματικής Επιστήμης. Το πρόγραμμα βασίζεται σε ιδέα της μαθήτριας των Εκπαιδευτηρίων Ι. Ζάχου (Β’ Λυκείου), η οποία έχει αποσπάσει πλήθος διακρίσεων στα Μαθηματικά, σε Ευρωπαϊκό και Πανελλήνιο επίπεδο, με πιο πρόσφατη την κατάκτηση Εύφημης Μνείας στην 14η Ευρωπαϊκή Μαθηματική Ολυμπιάδα Κοριτσιών (EGMO) τον Απρίλιο του 2025.


