Οι μαθητές Φίλιππος Γεωργίου (Δ’ Δημοτικού) και Δανάη Σιδηροπούλου (Ε’ Δημοτικού) κατέκτησαν την 1η θέση (χρυσό μετάλλιο) στην ακροβατική Cheerleading στον Τελικό Κυπέλλου Ελλάδας που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη, στο Αλεξάνδρειο Αθλητικό Μέλαθρο, στις 28 – 30 Νοεμβρίου.
Στην ίδια διοργάνωση η μαθήτρια Παππή Ευθυμία (ΣΤ’ Δημοτικού) κατέκτησε τη 2η θέση (αργυρά μετάλλια) σε δύο αγωνίσματα, στην ακροβατική και στο pom.