Σημαντική διάκριση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίου

Listen to this article

Με έπαινο βραβεύτηκε η μαθήτρια Α. Καραμάνου (Γ΄ Γυμνασίου) στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίου, αφού κατέκτησε την 4η θέση. 

Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας Γυμνασίου αφορά μαθητές/τριες αποκλειστικά της Γ΄ Γυμνασίου, διεξάγεται διαδικτυακά και φέτος πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου. 

Συγχαίρουμε τη μαθήτριά μας για τη διάκρισή της και της ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!