Με έπαινο βραβεύτηκε η μαθήτρια Α. Καραμάνου (Γ΄ Γυμνασίου) στον 4ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίου, αφού κατέκτησε την 4η θέση.
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Βιολογίας Γυμνασίου αφορά μαθητές/τριες αποκλειστικά της Γ΄ Γυμνασίου, διεξάγεται διαδικτυακά και φέτος πραγματοποιήθηκε στις 15 Μαΐου.
Συγχαίρουμε τη μαθήτριά μας για τη διάκρισή της και της ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!